czym grozi niskie TSH w ciąży
Newsy iPod Touch – Recenzje, Poradniki

Temat: Mamusie majowo-czerwcowe 2009
Dot.: Mamusie majowo-czerwcowe 2009
  Cytat:
Napisane przez Mediane (Wiadomość 9033692) Gorszy nie gorszy, nie powinien tak traktować kobiety w ciązy! Te dwie minuty o których pisałaś w ogóle nie powinny mieć miejsca moim zdaniem...

A moje samopoczucie... Dobrze się czuję:D Troszkę gardło mnie zaczyna pobolewać, ale myślę, że to kwestia tej pogody paskudnej... No i znów mi się dziś krwawienie śniło...:) Ale spoko, nie obudziłam się spanikowana:)

Odebrałam dziś wyniki badań... Dziwnie to wygląda. Będąc w szpitalu miałam krew jak młody bóg a teraz - czerwonych krwinek za mało, hematokryt też poniżej normy, hemoglobina ledwo co sie w normie mieści... Inne dwa parametry podwyższone. Nigdy nie miałam takich wyników i wiążę to z tym, że przestałam jeść te witaminy, od których dostałam uczulenia. Jem dużo warzyw i owoców, dawno moja dieta nie była taka porządna, a tu taka niespodzianka... Wczoraj oglądałam wypis znajoemj ze szpitala, to po porodzie miała lepsze wyniki... Ale przynajmniej cukrzyca mi nie grozi, ledwo w dolnej normie cukier mam:) Zresztą z tego co widzę to wszystkie wyniki takie mam - ledwo ledwo...:D Nawet ciśnienie ostatnio normalne u mnie to 100/55... A zawsze miałam wszelkie badania raczej ku górnej normie...
w

Kathi, lekarz sie nie popisal wyczuciem:nie:. Ja mysle, ze nie jestes przewrazliwiona , to on , nawet jak mial zly dzien, powinien zachowac sie wlasciwie w pracy. Fajnie, ze masz blisko do doktorki. ja tez bylam raz na wizycie prywatnej i bardzo mi ulzylo.

dziewczyny, nie dajcie sie chorobie! pogoda paskudna,ja sobie juz chyba czapke kupie.:ehem:

Mediane spokojnie- w ciazy wszystkie wyniki moga troche sie pozmieniac. hemoglobina, hematokryt i czerwone krwinki leca w dol (nieznacznie , przyczyna jest zwiekszona objetosc krwi i krwinki sie "rozcienczaja"), leukocyty nieznacznie w gore. ja bralam kwas foliowy od pol roku przed ciaza a witaminy od poczatku ciazy i pierwsze wyniki w 9tyg byly ok, ale juz w 13 poszlo w dol (na dolnej granicy normy).
Ja mam jeszcze problemy z tarczyca i badalam sobie tsh- caly czas ponizej normy (ale w pierwszych 18 tygodniach moze tak byc- tak mi powiedziala endokrynolog ginekologiczna).

A o cisnienie tez sie nie martw- moze troche spasc, zwlaszcza w drugim trymestrze, potem wraca do normy . Jesli cisnienie w 3 trymestrze jest powyzej normy tj. 140/90 too natychmiast do lekarza.A niskie cisnienie, dopoki nie czujes sie zle, nie mdlejesz- jest ok.

Co do kawy i herbaty to ja zasiegalam opinii kilku lekarzy.

Z badan zas wynika, ze bardzo duze ilosci kawy szkodza. generalnie wszyscy polecja 1 slaba kawe dziennie- jest bezpieczna.

Na marcowo kwietniowych byla o tym mow akiedys. A o tej z lisci malin to ktos napisal ze moze prowokowac przedwczesne skurcze macicy i nie jest polecana. Ja nie wiem.:what: w kazdym razie ja pije czarna herbate w umiarkowanych ilosciach i miete. :)

Allicja uwazaj z tym podnoszeniem ciezkich rzeczy. jesli dlugo stoisz/chodzisz to jak Cie zaczna nogi bolec to zapytaj w aptece o ponczochy uciskowe o pierwszej (najnizszej) klasie ucisku. ja niedlugo ide do pracy i bede dlugo stac i zamierzam sobie takie wlasnie sprawic :) A co do wymiarow to ja moge powiedziec, ze moj babelek mial w 6tyg2dni wielkosc 4,5mm CRL. Ale na tym sie nie znam.
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=274842





© Newsy iPod Touch – Recenzje, Poradniki design by e-nordstrom